I’m now in terengganu

Saya sekarang di terengganu hampir dua hari dan sekarang currently preparing untuk ke IPDA untuk sambung Kpli.Apa yang pasti,walau dimana sahaja kita berada,dakwah itu tidak akan luntur.Masuklah sy sekarang ke medan saya dan moga semangat dan TUMUHAT aku akan menjadi satu kenyataan.

Doakan aku KUAT!!!

Esok,saya akan berangka ke Perak dan kemudian ke Kedah.Daftar 3 ogos ini.

2 Responses to I’m now in terengganu

  1. puja says:

    Ain~ wahh sambung kat ipda eyh.. dekat sgt dengan umah puja tuuu…nnt call ye bila dah daftar..bleh jumpe2..hihi…

    good luck ain. puja akn menyusul tahun depan..inshaallah doakan kejayaan bersama

  2. farhah says:

    rindu kak ain..
    rindu usrah..
    huhu

Leave a Reply

